hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان| ۵.۷ میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی پرداخت شد

گلستان| ۵.۷ میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی پرداخت شد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: بیش از ۲ هزار طرح مشاغل خانگی به بانک‌ها معرفی‌شده که تاکنون ۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت کرده‌اند.

سعید مازندرانی اظهار داشت: برنامه استانی برای 30 هزار شغل به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شد که تاکنون 76 درصد این تعهدات محقق شده است.

او با اشاره به برخی از دستگاه‌های موفق در زمینه ایجاد شغل در استان گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تاکنون 7 هزار و 236 شغل، میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری 3 هزار و 107 شغل و سازمان جهاد کشاورزی نیز 2 هزار و 648 شغل جدید در سامانه رصد به ثبت رسانده‌اند.

او درباره راستی آزمایی اشتغال ثبت‌شده در سامانه رصد یادآور شد: در این زمینه تفاهم‌نامه‌ای با جهاد دانشگاهی منعقدشده تا هزار شغل ثبت‌شده در سامانه را به‌صورت تصادفی موردبررسی قرار دهند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در ادامه به پرداخت تسهیلات ارزان‌قیمت به طرح‌های مشاغلی خانگی اشاره کرد و بیان داشت: تاکنون بیش از 2 هزار طرح به بانک معرفی‌شده است که 600 طرح تسهیلات دریافت کرده‌اند.

او ادامه داد: در این بخش بیش از 11 میلیارد تومان طرح به بانک‌ها معرفی‌شده که 5 میلیارد و 700 میلیون تومان پرداخت‌شده است.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد